Złote Pętelki 2014

Semper Marla Semenluk

to znana i ceniona polska marka o ponad 20-letniej tradycji. Od początku istnienia firmy nad powstającymi kolekcjami czuwa dyrektor kreatywna - Maria Semeniuk. Konsekwentnie buduje wizerunek nowoczesnej marki oferującej elegancką, kobiecą i wyrafinowaną modę dla Pań ceniących jakość i dobry styl. Bardzo dużą wagę przykłada do doboru zgodnych z trendami, oryginalnych, wysokiej jakości tkanin, dzianin i dodatków, tworzonych najczęściej na indywidualne zamówienie. Szczególny nacisk kładzie na perfekcyjne dopracowanie konstrukcji sukienek, tunik i żakietów, będących wiodącymi produktami firmy. Kolekcje marki trafiają do butików w prawie wszystkich krajach europejskich. Firma jest zdobywcą wielu nagród. Dzięki pomysłowości, twórczemu zapałowi i pracowitości zespołu kierowanego przez Marię Semeniuk kolekcje Semper są kochane przez kobiety.

ARYTON rodzina Cierockich

to polska marka rodzinna, która od 25 lat tworzy kolekcje dla nowoczesnych kobiet ceniących elegancję, jakość i styl. Nowy wizerunek marki tworzy Patrycja Cierocka, Dyrektor Kreatywna. Pod jej bacznym okiem powstają kolekcje w duchu nowoczesnej klasyki. Ekskluzywne tkaniny, wyrafinowane kolory oraz wysokie krawiectwo są najważniejszymi atrybutami marki. Firma ARYTON została wielokrotnie uhonorowana licznymi nagrodami. Kolekcja jesień-zima 2014/15 jest dla marki ARYTON szczególna, ponieważ łączy się z jubileuszem ćwierćwiecza firmy. ARYTON jako dojrzała marka sięga do kultowych fasonów i najbardziej szlachetnych materiałów, ale jak to 25-latka zadziornie stylizuje kolekcję, aby uzyskać efekt modowej rebelii.

BIALCON Barbara Chwesiuk

produkuje odzież damską od 1995 roku. Na sieć sprzedaży w kraju składa się ponad 50 salonów, przez lata powiększyła się również ilość odbiorców zagranicznych. W 2011 roku pojawiło się młodsze dziecko Bialconu Rabarbar. To marka, która wykorzystuje elementy rękodzielnicze, przyczyniając się do ochrony zanikających umiejętności. Założycielką Bialcon SA jest Barbara Chwesiuk. Jej autorstwa jest przedstawiana w dniu dzisiejszym kolekcja marki Rabarbar na lato 2015. To dość minimalistyczne, nowoczesne formy, stworzone z myślą o osobach ceniących sobie indywidualność. Ręcznie farbowanie ubrań, gwarantuje ich niepowtarzalność i daje wielką radość tworzenia. Cała kolekcja nawiązuje do mody lat 80-tych, do których autorka kolekcji wraca z sentymentem gdyż były to lata jej młodości.

TV WIELKOPOLSKA

Przyznanie „Złotej Pętelki" Redakcji Telewizji Wielkopolskiej jest doskonałym podkreśleniem medialnej rangi tego wyróżnienia. Przekonuje, że moda to nie tylko strój, który na co dzień nosimy, ale kreowanie kultury i sposobu życia - tworzenie nowej jakości bycia modnym w kulturze. Taki też sposób spojrzenia na modę umożliwia współpraca z Redakcją Telewizji Wielkopolskiej. Telewizja Wielkopolska rzetelnie wpisuje się w przedsięwzięcie „Poznań polską stolicą mody". Zadaniem mediów jest przecież bycie w centrum ważnych wydarzeń. Działanie Telewizji Wielkopolskiej pozwala postrzegać modę w charakterze wizytówki Poznania. Właśnie dlatego dziś taką medialną modową wizytówką Wielkopolski jest Telewizja Wielkopolska

JAGODA KOMOROWSKA

Tak jak wśród szyjących i projektujących są artyści których wskazuje nam Złota czy Srebrna Pętelka, tytuł Kreatora Mody, tak też są artyści wśród piszących.
Polska Akademia Mody przyznała jej po raz drugi Złotą Pętelkę. Jest niewątpliwie artystką niezwykłą. Jej teksty są jak najpiękniejsze symfonie, a jedno jej zdanie jest więcej warte niż najdroższa reklama. Nie ma znaczącego wydarzenia w świecie mody, na którym by jej nie było. Od wielu lat z jej zdaniem i opinią liczą się producenci, projektanci, media.
Była na wszystkich Złotych i Srebrnych Pętelkach, Galach Poznańskiego Tygodnia Mody, Galach Top Moda i Kreator Mody. Przytoczmy jej własne słowa: „Wielkim szczęściem jest, mieć taką pracę, którą się kocha. Mnie dopisało to szczęście. Moda nigdy nie pozwala na nudę, jest zapisem czasów w jakich żyjemy i świadectwem naszych gustów, pozwala nam żyć piękniej, ciekawiej, realizować marzenia o sukcesach" - to jej dusza i credo.

JOLA SŁOMA I MIREK TRYMBULAK

Nie było dla nich i nadal niema żadnych barier i przeszkód w dążeniu do celu nawet, gdy muszą własnoręcznie wykonać buty, biżuterię, kapelusz czy torebkę. Przez lata eksperymentowali z jedwabiem, wełną bawełną, dżinsem, patchworkiem tworzyli nowe wersje kombinezonów, damskich odpowiedników dla męskich garniturów i odwrotnie. Wymyślali wysoce fantazyjny, nowoczesny standard o niezwykłej konstrukcji z myślą o ludziach, którzy chcą wyglądać inaczej niż wszyscy. Przez lata projektują kolekcje unikatowe. Ich twórczość jest jednak tak dalece specyficzna i odbiegająca od schematów sklepowych. Modę choć nie przynosi im to komercyjnych sukcesów traktują od lat jak dziedzinę sztuki, nie załamują się, czego dowodem jest kolekcja ostatnia kolekcja. „Gotyk w Paryżu" tak brzmi tytuł kolekcji to połączenie twórczości Joli Słomy i Mirosława Trymbulaka z biżuterią Danuty Czapnik. Kolekcja, odzwierciedla styl jaki projektanci chcieliby nadać ulicom, nowoczesnego miasta, tętniącego modą, aktywnością i życiem kulturalnym. Całość, jest utrzymana w typowym dla nich eklektycznym stylu, z nawiązaniem do dobrych tradycji krawieckich.

Liczba wyświetleń strony: 477255