"Znane i uznane marki i firmy wspierają młodych i zdolnych"

to hasło specjalnego popularnego już projektu

Moda jest wszechobecna w naszym życiu. Moda też jest sztuką, sztuką wyjątkową. Tutaj pomysł, wizja artystyczna, przeplatają się z codziennością użytkową.
Żeby wyrobić sobie markę na rynku potrzeba dobrych menadżerów, znakomitych wykonawców i producentów ale też projektantów.
Chcielibyśmy Państwa, jako uznanych na rynku mody, namówić do wsparcia młodych talentów a może i pozyskania dla siebie ich pomysłów i twórczości.

Konkurs o „Srebrną Pętelkę” ma swoją markę. Pomógł wypromować wielu projektantów, którzy też często byli zatrudniani przez firmy nie związane z odzieżą.
Od ubiegłorocznej edycji jest on konkursem dla uczniów, studentów i debiutantów. W założeniach to szkoły i wyższe uczelnie będą zgłaszać swoich najzdolniejszych uczniów i studentów. Debiutanci (nie pracujący zawodowo w działach mody) kwalifikowani będą do konkursu na podstawie przesłanych projektów.
Najlepsi zaprezentują swoje kolekcje podczas Gali konkursu.
W jury zasiądą przedstawiciele najlepszych firm i marek wspomagających program i mediów a także znani projektanci.

Zapraszamy Państwa do wsparcia tej inicjatywy darowizną lub dofinansowaniem.
W zamian prócz obecności w jury i możliwości zaproszenia młodych projektantów do współpracy oferujemy umieszczenie w gronie mecenasów wspierających młodzież, członkostwo w Złotej Loży Polskiej Akademii Mody, wszechstronną reklamę (od wyświetlania logo – nazwy podczas konkursu, informacji o firmie podawanej podczas imprezy i w komunikatach prasowych, a także możliwość zaprezentowania swojej kolekcji lub filmu reklamowego (wg. odrębnych ustaleń finansowych).

Dotychczas projekt wsparli: LA MANIA, LPP sp z oo, Próchnik SA, Warmia SA, AMANDA, OSM Czarnków, Nissan-Polody, Strima, Paper+Design, Elizabeth Passion, TV Wielkopolska, SEMPER, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Grande Mohito, Press-Service, Olaf Tabaczyński, AG-Aleksander Gliwiński

Liczba wyświetleń strony: 152080